یک مغز متلاشی

من از کسانی نفرت دارم که حیله گری را حکمت . نا فرمانی را شجاعت .و یاوه گویی را حقیقت می پندارند

یک مغز متلاشی

من از کسانی نفرت دارم که حیله گری را حکمت . نا فرمانی را شجاعت .و یاوه گویی را حقیقت می پندارند

خدای من !

نشستی یه جا ...

جایی که تو با تمام آدما همتون هستید ولی جا برای هیچ کس نیست ...حتی برای خدا.

وقتی که سرتو میگیری بالا ...رو به آسمون تا حالا شده بگی خدا یه نگا بنداز رو زمین .اینجا هم صفایی داره. نمیای خدا؟ آخه چقدر میخوای تنها باشی؟ با یه مشت فرشته ی حمد گو؟

بیا اینجا! انقدر با صفاست! اینجا هیچ کس نمیگه دل خوش سیری چند؟ اینجا آدماش انقدر معرفت دارن که همدیگرو پله کنند و برن بالا....درست سر جای تو

بیا اینجا! مگه خودت اینارو نساختی؟ مگه نگفتی اشرف مخلوقات؟؟؟مگه تو نگفتی؟

چرا حرفتو پس میگیری؟

خودتم نفهمیدی چی ساختی؟                                                                                      آره تو خدایی! ولی خدای من ! باهات هرجور عشقم بکشه حرف می زنم .

آره تو عشقی! تو صفایی! تو خدایی!

خدای من!

خدای منم بزرگه!

خدای من.......دیگه وقتش نیست؟ وقت اینکه بیام پیشت؟      

 وقته اینکه از بین این آدما برم؟

می دونی اگه بیام پیشت دیگه تو هم تنها نیستی

این روزا همه چیز عالیه! من تو ما شما آنها ایشان

دیروز دلم میخواست تمام سوم شخص ها بمیرن....

خدای منم بزرگه

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.sapina.blogsky.com

سلام مرسی که به من سر زدی.من توی یاهو ادد کردم
امیدوارم قبول کنی.
درضمن زیبا مینویسی
بازم به من سر بزن.
اگه خواستی تبادل لینک کنیم باشه؟؟؟؟
fasle.zemestan@yahoo.com

نقره ای شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

خدای من ...

خدای تو چی؟

نیما شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام
عیدت مبارک
خونه جدید ت هم مبارک
امید وارم بتونی توی این کلبه هم با نوشته های قشنگت و عکسهای معنا دارت دیگران رو در راه کمال و شناساندن اهدافت کمک کنی

نگار یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://golestaneadab.persianblog.com

سلام مریم جون.خوبی؟خونه جدید مبارک.خیلی خوشگله.خیلیم قشنگ می نویسی.آپ کردی بهم خبر بده.اگه زحمتی نیست.خوشحال می شم.شاد باشی

محمد یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.siavash1919.persianblog.com

سلام دوست من ...اونقدر خونه عوض میکنی که نمی شه پیدات کرد ... موفق باشی

قلعه تنهایی سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://basardeh.blogfa.com

سلام بر شما .من اولین بار است که از وبلاگتون بازدید می کنم شما را نمی شناسم اما از مطالبتون اینطور برداشت کردم که با عینک سیاه همه چیز را می بینید .زندگی زیباست اگر آن را زیبا ببینیم فقط باید چشمهای زیبا بین داشت .

پرواز سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ق.ظ http://endless.persianblog.com

سلام ...
چشم! حتماْ در اولین آپ سال جدید این کار رو خواهم کرد ...
یه فایل دارم با این پستت میخونه ! یادم باشه برات بعدا بفرستم گوشش بدی ...
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد